Про програму.: Direct Auction – Система управління ставками на Яндекс. Директ. Автоброкер для ефективної рекламної кампанії

Система автоматичного управління ставками на аукціоні Яндекс. Директу

Ви абсолютно праві, якщо думаєте, що контекстна реклама в ках – найнадійніший джерело клієнтів. Але є нюанс: ваші конкуренти теж так вважають. Причому в перспективі їх буде ставати тільки більше.

Загрузка...
Запеклі торги на контекстному аукціоні вимагають нових інструментів для мінімізації переплат. І такі інструменти вже є. Результат застосування нашого – до 50% економії.

Кому буде цікава ця технологія?

Ймовірно, всім, хто коли-небудь стикався з Яндекс. Директ. А деякі категорії рекламодавців, раз спробувавши, не захочуть від неї відмовлятися:

– якщо ви торгуєтесь на «перегрітому» аукціоні, ставки навіть по клікабельним оголошеннях можуть досягати декількох блів за клік;

– якщо у вашій кампанії дуже багато оголошень, щогодинні коливання на аукціоні Діректа по одному запиту навіть на кілька центів сумарно сильно змінюють картину витрати бюджету в цілому (наприклад, інтернет-магазин з 10 000 різних позицій, складний продукт, що вимагає створення великого кількості різних оголошень, контентний проект і т. д.).

Чим більше кампанія, тим важливіше управляти ставками регулярно – і тим це складніше. Ми впевнені, що тільки робот може якісно керувати кампанією з тисяч запитів: він працює без вихідних, забезпечує нелюдську швидкість реакції і точність розрахунку потрібної ставки.

Чим Direct Auction відрізняється від автоброкером Діректа?

Яндекс надає своїм рекламодавцям стандартний інструмент для спрощення процесу торгів на аукціоні – Автоброкер. Direct Auction якісно відрізняється від нього тим, що при цьому виходить із завдання економити кошти рекламодавця. Якщо Автоброкер Діректа дивиться на задану рекламодавцем максимальну ставку і вибирає найдорожчу позицію, яку рекламодавець може собі за неї дозволити, то Direct Auction виходить з іншого: дивиться на позицію, яку рекламодавець позначив як потрібну йому, і виставляє мінімально необхідну для її заняття ставку.

– Автоброкер Діректа тримає оголошення на кращої з доступних рекламодавцеві позицій. Отже, клік завжди стоїть максимально дорого в межах заданої максимальної ставки;

Direct Auction тримає оголошення саме на вибраній рекламодавцем позиції за мінімально можливою в даний момент ціною. Отже, кожен раз клік обходиться максимально дешево.

Чим Direct Auction відрізняється від схожих розробок інших компаній?

– Переклад кампанії на управління Direct Auction ‘ом не вимагає установки і настройки спеціальних програм. При цьому Direct Auction повністю звільняє вас від управління ставками: вам не доведеться робити жодного кліка в день.

– Стратегії уп0вління ставками, які знає Direct Auction . зрозумілі, ефективні і прозоро описані.

– Ми не обіцяємо чудес. Система Direct Auction – розум, вбудований в Яндекс. Директ, а не в мозок рекламодавця. Це лише спосіб позбутися тинної роботи і мінімізувати переплати, а не Унікальний Секрет Успіху в Інтернеті.

Плюси Direct Auction

– Зброя в конкурентній боротьбі (автоматичне відбивання атак в боротьбі ставок і недопуск конкурентів на зайняті місця);

– Нелюдська швидкість реакції;

– Безпомилкова стратегія призначення ставок;

– Повний контроль над кампанією, без свят і вихідних;

– Зрештою

– підвищення віддачі від інвестицій в Яндекс. Директ на 15-50%.

Принцип роботи

Обмін даними між Direct Auction і Директом відбувається через спеціальний інтерфейс. Direct Auction запускається за таймером і автоматично робить корекцію ставок.

У функціонал Direct Auction закладено кілька стратегій, які рекламодавці найчастіше намагаються реалізувати вручну:

– Спецрозміщення з мінімальними витратами. Максимум кліків за мінімум грошей. Система тримає оголошення на третьому (коли їх три) або другому (коли їх два) спецрозміщенні. Найбільш ефективне по співвідношенню «ціна / якість» місце Діректа і часто найдешевше місце для оголошень з високим CTR.

– Гарантовані покази з мінімальними витратами. Direct Auction тримає оголошення в гарантованих показах праворуч з мінімально можливою ставкою за клік (зазвичай на 4-ій позиції). Рекомендується для проведення економічних рекламних кампаній.

– Стабільне спецрозміщення. Система тримає оголошення на позиції другого спецрозміщення. Рекомендується у випадках, коли рекламодавцеві важлива саме регулярність виведення його оголошення в спецрозміщення. Стратегія дорожче, ніж перша.

– Стабільні гарантовані покази. Direct Auction тримає оголошення на другий чи третій позиції праворуч. Рекомендується у випадках, коли рекламодавцеві важлива регулярність виведення його оголошення в колонці праворуч. Стратегія дорожче, ніж друга.

– Перше спецрозміщення. Максимальний статус. Direct Auction стабільно тримає оголошення на першому спецрозміщенні. Допустимо використовувати виключно у випадках, коли рекламодавцеві важливо підкреслити свій статус перед клієнтами і конкурентами. Стратегія недешева і підходить, мабуть, тільки для рекламодавців, які усвідомлено готові йти на іміджеві витрати.

При цьому важливо розуміти, що Direct Auction ніколи не поставить ставку вище, ніж максимальна ставка, яку рекламодавець задав в настройках будь-який з стратегій, а ставка, встановлена?? Direct Auction ‘ом, далі ще знижується стандартним автоброкером Діректа.

Результат застосування

Ви використовуєте Директ з максимально можливою віддачею і залучаєте на 15-50% більше кліків на той же бюджет. Ви не поступаєтеся жодного потенційного клієнта конкуренту. І це не вимагає від вас ні щоденного тинної роботи, ні хвилини вашого часу.

Комментирование и уведомления сейчас закрыты.

Комментарии закрыты.