Роль домену в контекстній рекламі в Яндекс. Директе. блог

Роль домену в контекстній рекламі в Яндекс. Директе.

26.01.2013, оновлено: 30.04.2013 Опубліковано в розділі: Домени. Яндекс Директ

Друга версія статті від 29 січня 2013 року. У статтю були внесені актуальні доопрацювання і зміни.

Всім привіт! Сьогодні з нами на зв’язку Дмитро

Загрузка...
Бойченко автор курсу «Якісний Я ндекс. Д ірект », який люб’язно погодився опублікувати на моєму блозі частина матеріалів зі свого авторського продукту. На жаль, останнім часом в інтернеті ходить безліч інфопродуктов про заробіток і просуванні сайтів, які не несуть ніякої зрозумілої інформації. Курс Дмитра мене зацікавив і я йому запропонував свій блог в якості безкоштовної інформаційної площадки, він погодився.

Доменне ім’я і його роль в контексті

Доменне ім’я відіграє далеко не останню роль в контексті.

Якщо Ви хочете вичавлювати Директ на повну котушку, то ця тема розкриє, з чого варто почати. ??

Історія домену

Яндекс в процесі реклами збирає історію реклами домену.

Погана історія реклами домену впливає на ріст цін за рекламу . Останнім часом в таких випадках кажуть, що домен набрав погану карму.

Тоесть, якщо історія якось зіпсована (була не найвдаліша реклама цього домену), то Яндекс привласнює домену якусь карму.

Навіть якщо створити піддомен, то це не врятує. Піддомен просто успадкує карму у головного домену, як діти успадковують щось у своїх батьків.

Не врятує і зміна аккаунта.

Погані показники навіть однієї РК (поганий СТR, коефіцієнт якості і т. д.) тягнуть за собою підвищення вартості для реклами цього домену у всіх РК в будь-яких акаунтах .

Є дві ситуації.

1. Фільтр # 8220; Підвищення мінімальної ціни, чинної на пошуку # 8221;.

Спочатку мінімальна ціна # 8211; це 1 цент.

Якщо мінімалка виросла, то зрозуміти це дуже легко.

Виглядає підвищення так:

Це тривожний дзвінок для рекламодавця.

Мінімальна ціна зростає через поганої якості реклами.

Повернути її до 1 центу можна гарною якістю реклами.

2. Підвищення цін за рекламу.

Підвищення цін може відбуватися без фільтра підвищення мінімальної ціни.

Розберемо на прикладі підвищення цін.

Беремо чистий домен, створюємо оголошення навмання і дивимося ставки, які Яндекс пропонує по Москві для фрази # 8220; установка пластикових вікон # 8221;:

Я знаю один домен, карма якого сильно зіпсована. Тепер міняємо доменне ім’я і дивимося зміни в пропонованих ставках:

Бачимо колосальну різницю на бBок гарантії. А ось фільтра підвищення мінімалки немає.

Причина тут криється в зростанні природного порога входу для домену через низький CTR за запитами в блоці праворуч . Домен набрав погану карму.

Ситуація в даному прикладі дуже нехороша. Для домену відсутня мінімальна ціна на весь правий блок. Реально показуватися лише нагорі за величезні гроші.

У наступних темах Ви зрозумієте, що 1-е місце праворуч # 8211; це місце для покараних Яндексом

Офіційна відповідь менеджерів Яндекса:

Так, дійсно так і є. Під час роботи рекламної кампанії додатково вважається загальний CTR домену . Якщо він буде низьким, то створюючи оголошення з інших логінів, система буде пам’ятати цей CTR, від чого теж залежить сума за клік.

На другому скріні ми бачимо, що вхід в спецрозміщення дорівнює входу для чистого домену. Бачимо, що на другому скріні спецрозміщення дешевше гарантованих показів. А для чистого домену все стандартно # 8211; гарантія дешевше спецрозміщення.

Це тому, що природний поріг входу для домену виріс саме через низький CTR за запитами цього домену в блоці праворуч .

CTR для кожного блоку вважається окремо, але впливає на прогноз в інших блоках.

А ось якщо у Вас не зіпсована карма і Ви домоглися того, що спец дешевше гарантії, то це значить, що у Вас досить якісна РК і Яндекс Вас заохочує.

Багато хто не розуміють, чому бувають такі ситуації, коли спец дешевше гарантії. Спец часто нижче гарантії не тому, що кампанія хороша, а тому, що Яндекс покарав. Це важливо розуміти.

Як так?

В даному прикладі висока гарантія, а не низький спец. Це результат поганої карми.

У разі якості для нас буде низький спец, а не висока гарантія.

Щоб домогтися дешевого спецрозміщення (дешевше гарантії), треба напрацювати хороші показники якості реклами саме в спецрозміщенні.

Як позбутися від карми домену?

Як перевірити карму?

Для початку просто подивіться, виросла для Вас мінімалка чи ні.

Створюєте строго нову РК. Робите повністю релевантні запитам оголошення.

Порівнюєте чистий домен (бажано взагалі без історії на пошуку) з Вашим доменом.

Ви можете створити оголошення під будь-яку неіснуючу фразу / слово, наприклад # 8220; копрцпукп # 8221 ;. Після чого порівняти ставки з чистим доменом. Таким чином, Ви побачите, виріс для Вас поріг входу чи ні.

Треба обов’язково зробити оголошення релевантним фразі (вставити фразу в заголовок і сам текст), інакше пропоновані ставки будуть неправильними, що спричинить за собою неправильні висновки.

Як позбутися від карми?

Якщо Ви розумієте, що на Вашому домені карма, то є кілька варіантів:

Створюєте якісну РК по моделі цього курсу і чекаєте, поки хороша історія перекриє погану карму. Пишіть менеджерам Діректа на підтримку або сюди: http://feedback. /direct/. Говоріть, що Ви зрозуміли свої помилки і просите обнулити карму. Не факт, що допоможе, але були випадки, коли вони карму обнуляли. Реєструєте нове доменне ім’я. Я саме за цей варіант, навіть якщо на Вас нету карми, але тільки якщо зробити приблизно так, як написано у слід. темі.

Погана карма не зникне, якщо зупинити рекламу на 28 днів. Вважаються показники за останні 28 днів ходу РК, а не дні її простою.

Мінімалка деколи чиститься зупинкою реклами домену. А ось підвищені ціни зазвичай залишаються з доменом до виправлення ситуації.

Реальна робота алгоритмів оповита таємницями. Точну відповідь (що і як відбувається) не можуть дати навіть в Яндексі.

# 8212; # 8212; # 8212; –

З повагою, Дмитро Бойченко

Спасибі Дмитру за наданий матеріал, цікавих керівництв по ЯД в мережі мало. Якщо Вам сподобався матеріал цього уроку, можете ознайомитися з курсом автора на його сайті.

З повагою, Дмитро Бойченко

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

Powered by WordPress and ShopThemes